Неділя, 19.05.2024, 17:35
Сайт Хропотівської ЗОШ
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії  розділу
Мои файлы [0]
Математика [4]
Біологія [1]
Українська мова [0]
Історія [0]
Етика [1]
Німецька мова [1]
Зарубіжна література [1]
Початкова школа [4]
Позакласна робота [3]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 173
Педагогічна преса Сайт МОНУ
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Математика

Геометрія 9 клас
05.07.2012, 09:58



Тема. Поворот. Рівність фігур.

Мета.

Дати учням поняття повороту, формувати в учнів уміння будувати  фігури при повороті навколо даної точки. Дати означення рівності фігур через суміщення їх рухом.  Розвивати в учнів уміння мислити, аналізувати; виховувати охайність, самостійність.

Тип уроку. Засвоєння нових знань.

Обладнання.

Креслярське приладдя, картки з тестовими завданнями.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Прийом «Асоціативний кущ»

На дошці записані словосполучення: симетрія відносно точки, симетрія відносно прямої, паралельне перенесення. Учні мають скласти  зв’язну розповідь, яка асоціюється з цими словосполучення.

 

Тестові завдання

 

1.     Відрізок АС і його середина В внаслідок переміщення переходять у відрізок А1С1 і точку В1 відповідно. Знайти довжину відрізка А1С1, якщо АВ=30см.

А) 80см; Б)20см; В)15см; Г)60см.

2. Знайти координати точки симетричної точці (-2;3) відносно осі ординат

А)(2;-3); Б)(-2;3);  В)(2;3);  Г)(3;-2).

3. Паралельне перенесення задане формулами х1=х-2, у1=у+3. Знайти координати точки, в яку переходить точка (-2; 4).

А) (0;1);  Б)(1;1);  В)(-4;7);   Г)(5;-5).

4. Серед точок А(2;3), В(2;-3), С(-2;3), D(-3;-2) виберіть дві, які симетричні відносно осі ординат.

А) А і В; Б)А і С; В)А і D; Г)В і D;

5. серед наведених геометричних фігур вказати ту, яка не має осей симетрії.

А) прямокутник;         Б) паралелограм;       В)коло;       Г) відрізок.

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

 Метод «Дзеркало»

Учні класу діляться на три групи, опрацьовують дане для їхньої групи завдання, щоб обмінятися інформацією з іншими. Потім змінюють групи. Учні повертаються в свої попередні групи і обмінюються інформацією.

І група – Описати перетворення поворот навколо точки.

ІІ група – Сформулювати властивості повороту.

ІІІ група – Які дві фігури називаються рівними?

 

 

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

1. На який найменший кут треба повернути квадрат навколо його центра симетрії, щоб його образом був цей самий квадрат?

2. Побудувати точки, які є образами точок А(4;0), В(0; -3), С(4; 1), D(-1; -4) при повороті на 90о за годинниковою стрілкою навколо початку координат. Вказати координати отриманих точок.

3. Дано точки К і О. Побудувати образ точки К при повороті навколо точки О:

1) на кут 30о  проти годинникової стрілки;

2) на кут 100о за годинниковою стрілкою.

 Впр. 666

 

 

V. Підсумок уроку

Проказати речення «Геометрія цікава і потрібна наука.» в інтонації, яка відповідає настрою учня (стверджувально, запитально, радісно, неохоче тощо.)

VІ Завдання додому

П.17 зап. 8, п.18 зап.13-15.

Впр. 667 – І-ІІ рівень.

 

Дано промінь ОА. Побудуйте образ цього променя при повороті на кут 50о за годинниковою стрілкою навколо: 1) точки М, яка належить променю;

2) точки F, яка не належить променю. - ІІІ- ІV р.

 

 

Творче завдання

Назвати фігури, які можна відобразити на себе поворотом навколо деякої точки на кут: а) 45о; б) 60о; в) 120о. Де можна зустріти такі фігури в природі і техніці.

 


Категорія: Математика | Додав: ракета
Переглядів: 4298 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024